poniedziałek, 23 października 2017

Cosplay!

Cześć! Dzisiaj, z lekką niepewnością, chciałabym Wam zaprezentować moje pierwsze podejście do tematyki Cosplay. 


Wielkie ukłony dla profesjonalistów, którzy zajmują się tym na co dzień. Ogrom pracy włożonej w retusz i - przede wszystkim - ponadprzeciętne umiejętności, to podstawa. Jak na moje, dość amatorskie jak na razie, podejście, jestem umiarkowanie zadowolona. Dzięki tej sesji zobaczyłam jak wieeeeeele jeszcze nauki przede mną.

Nasza ekipa, to przeurocze, twórcze i pomysłowe:
SnowWhitexx, Sylwia oraz Joanna Gruell Make Up Artist

Zapraszamy do obejrzenia! 😁







































W rolach głównych oczywiście:



Harley Quinn oraz Poison Ivy




Tutaj zachęta do zgłębienia tematu - ich pierwowzory...

💙💚💛💜


Ogłoszenie: nawiążę współpracę z retuszerem.
Szczegóły możemy omówić poprzez wiadomość prywatną na facebooku.

2 komentarze:

  1. Jezu wszystko wygląda fantastycznie, oby więcej takich postów!

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia, na które się chce patrzeć i patrzeć.
    Masz mega talent. Naprawdę podziwiam.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń